Light Red Pointer celie - celie -

todaay (måndag)

Kunde nt sova inatt så vaknade efter 12 :( saruw va här på lunchrasten sen så mötte ja henne igen vid "min fontän" (ligger nedanför mitt hus ca.) vid 15, hon sa att d va varmt men herregu trodde nt d va såå varmt.. tog på mig jeans, linne & ballerina, höll seriöst på & dö ;O Vi drog oss t tc & sålde biljetter t nåra tjejer :) sen träffa vi nåra trevliga prickar, haha! köpte naturgodis & sprite (me mkt is ;P) & drog oss t kungsan :) myys. Sen fick alla ont xO ja: har gaal1 ont i foten :( vill inte röra den på nåt sätt då drar d i heela foten, usch fan!
-Imorrn ska ja iaf klippa mig & skaffa ett leg hade ja tänkt.. ganska bra & ha ;D fattar nt hur ja har klarat mig utan ;O sen skulle ja på middag men hörde att d precis blev inställt, så... seeya!
-Ganska långt nu... :P



Kommentarer
Postat av: rebecka

ge mig ditt hår!! :)<3

2011-05-10 @ 21:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0