Light Red Pointer celie - celie -

lördag!

Träffa Sara & Marc på tc vid 15 kanske? så d joina mitt tåg & vi drog t Heron' & kolla på Eric :D fick bild me starwars gubbar oxå men Marc har inte langat den bilden än..  sen så drog vi t Sara & bytte kläder & sen va vi & vände hos mig & lämna en väska! intressantintressant! sen skulle vi på Delight jam party' som började redan 18:30?? fast vi blev typ 1h "sena" höhö, men iaf så drog vi dit (kulturhuset) va typ bara dancehall... inte riktigt min style ;D menmen vi hade kul ändå :D Philip & co kom oxå o ville ha me oss t nån annan fest, fast nee d pallade inte vi hänga me på ;P D slutade ju vid 00 så vi drog t donken sen & snacka gaaal1! jaao d va min lördag typ ;)

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0